Svar på frågestund

Julia  ([email protected]) om ~Frågestund~:
Vilket har du från början på din blogg?
SVAR: Va?
   
Julia  ([email protected]) om ~Frågestund~:
Gillar du apor?
Har du någon gång tyckt att matte i vårt klassrum är dåligt?
Gillar du jordnötssmör?
SVAR: Nej det vill jag inte påstå. Ja det är klart men du vet ju vad jag tycker om att ha grupperna. Usch nej!
   
Mirre  ([email protected]) om ~Frågestund~:
Vad är de värsta du vet? <3
Vad är de bästa med handboll? <3
Tycker du om mig? (lol) :D
Din favvo artist? <3
<333
SVAR: Vet faktiskt inte. Inget det är bara allmänt kul. Ja det gör jag, men bara lite.(LOL) Torsten flink "you know" <3
   
Klara om ~Frågestund~:
Vilket är ditt tur nummer? :D <3
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ^^ <3
Tycker du att rätt låt vann Melodifestivalen? c: <3

PUSSELIPUSSSS <3
SVAR: Jag har inget turnummer direkt men 2 var det förut iaf. Spara, shoppa och bjuda min familj och vänner. Ingen kommentar.
   
Emelie om ~Frågestund~:
Tsm med nån ?
Favorit färg ?
Favorit ost ?
Favorit mat ?
Favorit lampa ?
Favorit blogg ?
Vilka bloggar läser du varje dag ?
Hur många läsare ?
SVAR: Nope. Grön, Rosa, Vit och Svart typ. Vet ej. Sushi. Vet ej. Många. Orkar inte skriva alla. Ingen kommentar.
   
Emelie ♥ om ~Frågestund~:
Kär ?
Vem isåfall ?
Favvo bogg ?
vilka är dina närmsta vänner ?
hur länge har du bloggat ?
Hur många besökare ?
Besökar rekord ?
SVAR: Lite. Privat. Kan inte välja. Det vet dom själva, det är inget jag tar upp här. Vet faktiskt inte men kanske ett år eller något.

♥TACK FÖR FRÅGORNA OCH FÖRLÅT OM DET BLEV LITE TRÅKIGA SVAR MEN FORTSÄTT GÄRNA KOMMENTERA OCH FÖLJA DENNA BLOGG. (OM NI NU GÖR DET) TACK♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback