Rubrik?

Hej! Jag är ju nu medveten om att jag inte alls bloggat mycket men ni får tyvärr leva med det för jag har mycket annat att fixa med så bloggar när jag har tid över. Sen har jag heller ingenting att skriva om så det blir bara massa onödiga inlägg. nu ska jag aldeles strax dra eftersoom att jag spelar första matchen i Annas cup idag. ska bli kul men jag har huvudvärk och lite ont i magen men det går säkert över. Hoppas ni hafft ett bra sportlov för det har inte jag men det vikktigaste är att ni har det. Att hinna vara magsjuk färgahåret haft tråkigt gått och väntat skypat och massa mer är vel ett hyfsat lov men det hade ju kunnat bli bättre. Nu börjar det bli ont om tid så jag hinner inte blogga mer nu och tyvärr blir det nog inge bloggande i helgen heller eftersom att vi då har cup somsagt men vi får vänta och se. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen.<3

//Savanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback