Myyyyys!

Hej bloggen! Jag har hafft en underbart mysig dag med Anna (: Vi har varit ute typ hela dagen men det har varit roligt. Nu ska vi nog bara softa eller något. Vet faktist inte. Idag i skolan var det någon liten tjej i ettan som var sjukt kaksig och otrevlig så jag och Ebba gick fram till henne och sa till henne att hon inte borde vara så eftersom att hon smittar av sig på dom är med och så. Då började hon typ grina och gick och sprang till läraren och sa att vi var taskiga och gjorde henne ledsen. Men jag orkar inte bry mig om henne mer så jag ska skriva om hur roligt det var på matten idag. Vi låg typ och sov och det var såhääär tråkigt! Det verkligen sög. Men nu mäste jag vara lite social också så hejdå alla söta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback