*PIP*

Hej bloggen! Nu är jag hemma och ska nog skypa med fina Claire. Det blir ingen träning för mig idag, gjorde illa mig på idrotten idag. Kan inte röra nacken så det skulle bli väldigt svårt att träna. Emma vårann idrottslärare fick typ bära upp mig från golvet för att jag inte kunde ställa mig upp. Men det var ju lite pinsamt att hela 6B stog och titta på då. Men som tur var väntade min BÄSTAVÄN Claire på mig. Tack! Hoppas det går över till imorrn så jag kan träna då, Det är nog tyvärr inte så troligt eftersom att jag har fått en muskelbristning och typ en blodning eller något sånt liknande. Men nu ska jag ta och ringa ett samtal här så bloggar om ett tag igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback