Jag hatar rubriker!

Hadeloo! Läget? Allt bra med er? Längesen jag bloggade som ni har märkt. Jag har fått lite klagomål från Julia så jag antar att jag måste skärpa mig. Jag har bara inte orket att sätta på datorn vänta på att det alltid ska gå segt och sen skriva ett inlägg också. Kommer ju aldrig på något att skriva. Men idag i skolan åt vi lunch på typ fem minuter bara för att vi skulle på en teater som hette nått skit och sög. Nej okej den var vel helt OK men lite smått långtråkig måste jag säga. När vi skulle gå tillbaka till skolan var det så sjukt kallt så jag höll på dö. Det var seriöst typ storm också. Hemskt var det! Men just nu sitter jag iaf och Instagrammar och messar med MIRANDA♥  Men nu ska jag gå och dö. Men juste jag glömmde säga att nästa inlägg blir svar från frågestunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback