HAPPY GIRL

Yes som ni ser så blev det bloggande idag och det är jag glasd för. Jag är på sjukt bra humör och hoppas att det sitter i hela dagen. Idag ska jag spela tre matcher till och det ska bli nice. Gårdagens matcher behöver vi ju inte prata om. men jag hoppas vi vinner alla matcher och vinner hela skiten så man kan vel hoppas på det bästa. Jag är sommsagt sjukt taggad och längtar. Jag blir upphämtad av Znora i odenplan och körd till hallen då :* TACK! Vi spelar väldigt utspridda matcher idag så vi spelar runt tolv nästa runt tre och det värsta, vi spelar sista matchen 20:15.. Vad ska man då göra i typ fem fuckin' timmar?! Men nu ska vi vara posetiva och tänka att det är apakul att spela sent förutom om man är trött då men det ska vi ju inte vara. Ska göra mig helt klar för matchen nu så ha det bra<3

//Savanna


Kommentarer
Postat av: Mirre

Saknar dej sötis :D <3

2012-03-03 @ 22:06:04
URL: http://smiirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback