FUCKING!

Jag är fan desperat. Jag vill ha dig. Undrar om du någon ska fatta det. Vill bara ha mer av dig och jag kommer aldrig få nog av dig. Sitter och grinar efter dig. AAHH! Vill bara skrika ut just nu. Så skönt det skulle vara att få berätta för dig hur jag känner för dig men det går ju för i helvete inte. Det finns ingen som skulle kunna fatta hur svårt det är. Alla dom som alltid har stått vid min sida finns inte där längre så har jag ingen att prata med. Dom som jag trodde skulle vara vänner för livet är nu sånna man aldrig mer vill se. Vad skulle jag göra utan dig min älskling. Du som är min närmaste och den alla önskade att dom hade. Withuot you är jag inget. Du gör mina dagar till sånna man vill minnas och du gör mig fan alltid glad. Men att vara gilla två personer så himla mycket fast på två så olika sätt är så hemskt men ändå helt fuckin' underbart på sammasätt. Allt är så fel just nu och det finns så mycket jag bara skulle vilja ändra på. Fuck my life right now! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback