You're the one in my life

Hej bloggen! Jag kommer ha dålig uppdatering ett tag nu. Har ju sportlov så jag vet inte om jag kommer känna att jag orkar eller har tid med det. Jag har inga speciella planer för veckan men ska vel eventuellt träffa Claire och några andra. Tänkte nog baka lite semlor också (minisemlor) är ju typ beroende av det så det ska bli gott. Imorron blir det hårfärgning och klippning så efter sportlovet kommer man tbx till skolan med brunt hår och annan frisyr till skolan. Länktar efter att se resultatet och jag ser sjukt mycket fram emot något lite privat som jag ska göra under lovet. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på kvällens outfit och vet inte om jag kanske lägger upp lite förslag på kläder jag tänkte ha på skolavslutningen också.


//Savanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback