Puss pårejj :D

Jag verkligen älskar headern Claire. vet inte hur jag ska kunna tacka dig. den är aaap fiin. Jag sitter och gör tidsinställda inlägg nu så att det blir bloggande lite oftare och ifall att jag glömmer elr inte orkar blogga imorrn. Jag har tagit ort typ alla inlägg eftersom att jag hatar att ha kvar gammla fula och tråkiga inlägg när jag kan skriva nya. Jag funderade på att lägga ner bloggen förut men nu när jag har den nya designen och headern så älskar jag bloggen och tänker fortsätta blogga. Eftersom att Claire nu har varit så himla super snäll och gjort den här bloggen lite snyggare och roligare att läsa så tycker jag att ni ska trycka på bilden på henne i menyn eller här nere. //Savanna

TACK FINIS <3

Kommentarer
Postat av: C C L A I R E S

Aw <3

2012-02-18 @ 21:44:31
URL: http://cclaires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback