Dag5: Beskriv en underbar och betydelsefull person.

Du gör mig alltid lycklig och du får mig alltid att le. Du skrattar som ingen annan och har en Plats i mitt hjärta större än alla andra. När jag inte är med dig mår jag bra men när jag är med dig mår jag underbart och känner en känsla inom mig som är unik. Du har tagit mitt hjärta som ingen annan och jag vill aldrig förlora dig. Den känslan du ger mig är fantastisk och obeskrivlig. När du är ledsen, besviken, rädd, eller sårad får jag skuld känslor och en klump i magen. När du inte mår bra mår jag inte heller bra men när du mår bra och är glad då blir jag glad. Det spelar ingen roll om jag gråtit minuten innan, du får mig ändå att le. Något du måste veta är att jag älsarejj mer än allt annat och alla andra! <3

Psst! i think you knoow who you are bby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback