nästan säker nu.

Ja jag ska nog skaffa ny blogg för jag börjar tröttna på den här och som mina fina vän Claire så kommer det bli skönt att stara på nytt nu. Jag skulle faktiskyt vilja stara om hela livet just nu för jag mår piss och att gå runt med en klump i magen 24/7 är ett helvete. förlåt för att jag gnäller så mycket men det är så här jag har hafft det och det är andledningen till att jag inte bloggat under en längre tid. jag återkommer med namn på den nya bloggen om det blir av annars är det bara fortsätta som vanligt. Och juste jag höll på att glömma att ni bara MÅSTE titta in till denna underbara blogg. Den är ganska ny startad och den bästa bloggen av alla jag känner lungt! Klicka på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback